Gerçek zamanlı strateji ve şehir kurma oyunu Manor Lords için ilk resmi yama (0.7.972) Steam, GOG ve Epic Games’te yayımlandı. Game Pass için ise “Sertifikasyonu işliyor ve yakında hazır olacak.” denildi.
- Manor Lords erken erişim incelemesi için buraya bakın.
- Rehber arşivimiz için buraya göz atabilirsiniz.
- Discord’da ilgini çekecek bir sohbet başladı! (Bize katıl!)
- YouTube’da yorumlarınızı bekliyoruz. Videolarımıza göz at!
Nisan ayında erken erişim olarak yayımlanan gerçek zamanlı strateji oyunu Manor Lords için nihayet ilk resmi yama geldi. Steam haricinde diğer oyuncuların testlere katılamadığı için ilk gün hatalarla mücadelesi devam ediyordu. Gelin şimdi resmi yamanın tüm detaylarına göz atalım.
Slavic Magic lider geliştiricisi Greg Styczeń, ilk yama için şu uyarılarda bulundu:
- Öncelikle daha önce Steam’de Betaya katıldıysanız, ona erişmek için “beta”yı “yok” olarak ayarlamayı unutmayın.
- Kayıtlı oyunlarınızda hatalarla karşılaşabilirsiniz. Bu yüzden yeni oyuna başlamanız tavsiye ediliyor.
- Eğer mod kullanıyorsanız (Öneri modlarımıza buradan bakabilirsiniz.) yeni yamanın sağlıklı çalışması için kaldırın.
Manor Lords ilk resmi yaması
- Hildebolt’un iddialarının oranı: Büyük oranda düşürüldü.
- Ünlü “Yok” insanlar çok sayıda ortaya çıkıyordu ve herhangi bir iş yapmayı reddediyordu.
- Tıkanmış Ticaret mesajları.
- Zaferden/oyun bittikten sonra oyunun özet ekranında kalması düzeltildi.
- Çok zayıf okçu hasarı yeniden ayarlandı ve okçular artık daha etkili.
- Verimsiz testere çukurları aynı zamanda “genel depolama dolu” uyarısı düzenlendi.
- Takas ve ticarette pek çok düzeltme yapıldı; yaya tüccarlar artık yolculuk başına 5 eşya taşıyabiliyor ve yeni bir Ticaret Merkezi ayarı yalnızca oyuncu kontrolündeki bölgeler arasında ticarete izin veriyor.
- Aşırı yüksek bira tüketimi düzeltildi.
- Büyük şehirlerdeki optimizasyonlarla ilgili sorunlar ayarlandı.
- Pazar yeri verimliliği arttırıldı.
- Kışın mahsullerin kuruması, hatalı kaplamalar ve verimsiz hasat gibi tarımla ilgili sorunlar düzenlendi. Artık verimlilik konusunda sorun yaşanmayacak.
- Aşırı besleme/yetersiz besleme sistemleri dengelendi.
- Yerleşimde yaşam alanı olmasına rağmen insanlar ve/veya hayvanlar evsiz kalıyordu. Bu hata çözüldü.
- Oyuncunun paralı askerleri ve maiyetlerini işe alma sırasına bakılmaksızın aynı kalacak şekilde milis ekleme yeteneği düzeltildi.
- Koyun yetiştiriciliğinin gelişimi için ayarlama yapıldı. Koyun doğum oranı çok fazlaydı.
- Kral vergisi eklendi. Artık aile başına vergilendirme geldi. Vergi vermemeniz durumunda ordularınızı hazırlamanız gerekecek!
- Belirli aileler için pazar tezgahı kurulumuna izin veren bir geçiş sistem eklendi. Bir buton ile yönlendirme yapabileceksiniz.
- Ekstra inşaat rezervi kullanıcı arayüzünde düzenleme yapıldı.
- Savaş animasyonu çeşitliliği arttırıldı.
Bölgeler arası ticaretin kolaylaştı
Greg, “Bölgeler arası ticareti kolaylaştırmak için oyuncuların Takas / Paketleme İstasyonlarını kullanmadan kendi bölgeleri arasında ticaret yapmak için Ticaret Noktalarını kullanabilmelerini sağladım.” dedi.
Yas dönemi geldi!
Bir kişi öldüğünde, büyümeyi engelleyen 30 günlük bir yas dönemi vardır. Bunu tımara bakarak veya TAB’a basarak görebileceksiniz.
Cesetler
Taşınan cesetler artık görsel bir temsile sahip.
Tüm ilk resmi yama notları için buraya tıklayın.
Oyun haberleri için temel kriterlerimizi merak ediyorsanız,
haber politikası ve standartlarımıza göz atabilirsiniz.
Bizi Google News üzerinden de takip edebilirsiniz.