Witcher serisinin yeni oyunu The Witcher 4, 2022 yılında duyurulmuş ve uzun zamandır da büyük bir merakla bekleniyordu. Oyun bugün etkileyici bir sinematik fragmanla oyuncuların karşısına çıktı.
- The Game Awards 2024 açıklandı: İşte yılın oyunu!
- Discord’da ilgini çekecek bir sohbet başladı! (Bize katıl!)
- YouTube’da yorumlarınızı bekliyoruz. Videolarımıza göz at!
CD Projekt RED, The Game Awards 2024’te oyuncuların karşısına çıktı. Büyük merakla beklenen The Witcher serisinin yeni oyunu The Witcher 4, etkileyici bir sinematik fragmanla gösterildi.
Unreal Engine 5 ile geliştirilen oyun grafikleri ve oynanış mekanikleriyle büyüledi. Oyun için henüz bir çıkış tarihi verilmedi. Oyun, Ciri’nin başkahraman rolüne bürünmesiyle yeni bir
Witcher destanının başlangıcını işaret ediyor .
The Witcher 4 sinematik fragman detayları
- Yaklaşık altı dakikalık fragman, nesillerdir ritüel kurban talep eden bir canavar tarafından terörize edilen ücra bir köyde, bir Witcher sözleşmesini üstlenen ana karakter Ciri’ye ilk bakışı sunuyor.
- Witcher IV, özelleştirilmiş Unreal Engine 5 teknolojisi kullanılarak geliştiriliyor; sinematik fragman, duyurulmamış bir NVIDIA GeForce RTX GPU üzerinde Unreal Engine 5’in özel bir sürümünde önceden işlenmiş.
- Tüm zamanların en beğenilen RPG’lerinden birinin devamı niteliğindeki The Witcher IV, bugüne kadarki en sürükleyici ve iddialı açık dünya Witcher oyunu olmayı hedefliyor.
Oyun Direktörü Sebastian Kalemba, “Sonunda bu kelimeleri söyleyebilmek çok güzel bir duygu – uzun zamandır Ciri’nin The Witcher 4’ün baş kahramanı olmasını istediğimizi biliyorduk; bu bizim için doğaldı ve Ciri’nin bunu hak ettiğine inanıyoruz.” açıklamasında bulundu.
Yaklaşık altı dakikalık fragmanda, izleyiciler, nesillerdir korkunç bir canavarın insan kurbanları talep ettiği uzak bir köyde bir witcher sözleşmesini üstlenen Rivialı Geralt’ın evlat edinilmiş kızı Ciri ile tanıştırıldı. Kısa, kendi kendine yeten bir Witcher hikayesi olarak çerçevelenen fragman, Ciri’nin bir zincir ve gelişmiş büyü güçleri de dahil olmak üzere yeni yeteneklerini ve araçlarını sergiliyor.
Fragmanın merkezinde, Ciri’nin köye yabancı biri olarak bakış açısı yer alıyor. Köylüler, kendilerinden birine veda ederken – geleneksel bir ritüel kurban için hazırladıkları genç bir kıza – Ciri müdahale etmeyi seçiyor. Aynı anda hem canavarı öldürmeyi hem de kızı kurtarmayı amaçlayan Ciri, korumaya çalıştığı insanların önyargıları ve batıl inançlarıyla ters düşer ve bu da onu acı verici bir Witcher dersiyle karşı karşıya getirir: Canavarlar her türlü biçimde gelir.
Fragman, duyurulmamış bir NVIDIA GeForce RTX GPU üzerinde Unreal Engine 5’in özel bir yapısında önceden işlendi. The Witcher 4’ün inşa edildiği aynı teknolojiyle güçlendirilen, oyunun kendisinden varlıklar ve modeller kullanan fragman, oyunculara oyunun sağlamayı hedeflediği türden bir deneyime dair sinematik bir bakış sunmayı amaçlıyor. Fragman, serinin önceki bölümlerinde giriş sinematiklerinden sorumlu olan ve The Witcher evrenine yabancı olmayan CD PROJEKT RED ve Platige Image arasındaki yakın bir iş birliğiyle oluşturuldu.
Oyun haberleri için temel kriterlerimizi merak ediyorsanız haber politikası ve standartlarımıza göz atabilirsiniz. Bizi Google News, X, Facebook, Instagram ve Youtube‘dan takip edebilirsiniz. İngilizce oyun haberleri için OG English (OG: Video Game News, Reviews) web sitemize de bakabilirsiniz. Aylık ücretsiz olarak yayımlanan Oyun Günlüğü dijital dergimize de aşağıdan ulaşabilirsiniz.