Cities: Skylines 2 ilk yama paketini aldı. 1.0.11f1 adlı güncelleme optimizasyonu önceleyen birkaç düzenleme içeriyor.
- Cities: Skylines 2 optimizasyon rehberi için buraya göz atın!
- Discord’da ilgini çekecek bir sohbet başladı! (Bize katıl!)
- YouTube’da yorumlarınızı bekliyoruz. Videolarımıza göz at!
Optimizasyon sorunuyla eleştiri oklarının hedefi olan Cities: Skylines 2, ilk yamasında bu soruna odaklanıyor. Geliştiriciler paketin şu anda sadece Steam’e geldiğini ve Microsoft Store için de çalıştıklarını söyledi.
Cities: Skylines 2, 1.0.11f1 yaması
Bu yama (1.0.11f1 ) aşağıdaki iyileştirmeleri ve düzeltmeleri içerir:
- Yüksek çözünürlüklerde daha tutarlı performans elde etmek için LOD, işleme çözünürlüğünden bağımsız olacak şekilde değiştirildi.
- Sis ile küçük optimizasyon.
- Alan derinliği optimizasyonları ve ince ayarlar.
- Küresel aydınlatma ayarlamaları
- Global aydınlatma ince ayarları.
- Binalar ortaya çıktığında/seviye atladığında oluşan takılmalar optimize edildi.
- Tüm sistemlerde çeşitli takılmalar optimize edildi.
- Rüzgar türbini yükseltildikten sonra oluşan çökme düzeltildi.
- Arabanın hala gizli olan römorklu araca çarpması sonucu oluşan kaza düzeltildi.
- Ağ yüklemesi nedeniyle oluşan çökme düzeltildi (çoğunlukla düşük ayarlarda meydana gelir)
30 FPS hedefi!
Geliştiriciler, gelecek yamalarla oyunun varsayılan ayarlarla büyük ölçüde iyileşeceğini vurguladı. Böyle bir oyun için performans hedefinin, minimum 30FPS sabit bir hızda çalışmasının yeterli olduğu belirtildi.
Açıklamada şöyle denildi:
“Büyüyen bir şehir kaçınılmaz olarak CPU’ya bağımlı hale geleceğinden, bir şehir kurmanın daha yüksek FPS’yi hedeflemesinin (çok oyunculu nişancı oyunlarından farklı olarak) gerçek bir faydası yoktur. Bu tür oyunlarda daha önemli olan şey, takılmaları önlemek ve duyarlı bir kullanıcı arayüzüne sahip olmaktır.
Bu nedenle simülasyonumuz da 30 fps olarak beklenen bir güncelleme hızı etrafında inşa edilmiştir. Ancak 60 fps almaktan zarar gelmez çünkü zamansal etkilerle ilgili olarak daha iyi görsellere katkıda bulunabilir, bu nedenle hedefimiz 30 fps olsa da sırf önerilen donanım üzerinden ulaştık diye optimizasyon çalışmasını sınırlamayı veya durdurmayı düşünmüyoruz. . Hedefi 60 fps olarak belirlemenin uzun vadeli bir fayda sağlayacağına inanmıyoruz, özellikle de hem yakın çekimlerde hem de uzak mesafelerde görüntü oluşturma zorluklarıyla karşı karşıya olduğumuz için.”
Bütün sorun dişlerde mi?
Reddit’te ise ilginç ama bir o kadar da ‘mantıklı’ bir iddia ortaya atıldı. Bir oyuncu, binlerce insanın her biri için yüksek poli modeller kullanıldığı hatta bunlara bireysel dişlerin de dahil edildiğini ifade etti. Oyunda yer alan karakterler komik dursa da iddialar üzerine çok konuşulacak gibi görünüyor…
Comments