Hidetaka Miyazaki, Elden Ring’in neden ertelendiğine ilişkin dikkat çeken açıklamalarda bulundu. Oyunun temposuna odaklanıldığını belirten Miyazaki, nihai olarak elde edilmek istenen özgürlük düzeyinin, başlangıçta planlandığı şeklini aştığını söyledi.
- Elden Ring’in neden çıkış tarihinin ertelendiği ortaya çıktı.
- Oyuncuların sıkılmaması için oyunla ilgili birkaç deneme yapıldığı öğrenildi.
- George R. R. Martin’den Elden Ring açıklaması!
Ekim ayında FromSoftware, Elden Ring‘in ocak ayındaki ilk sürümünden 25 Şubat 2022’de bildiğimiz yeni sürümüne erteleneceğini duyurmuştu. Kreatif Direktör Hidetaka Miyazaki, gecikmeden ve hatta ekibin odaklandığı bazı oyun tasarımı seçeneklerinden bahsetti.
EDGE dergisinin son sayısında (Şubat sayısı, #367) konuşan Miyazaki’ye oyunun orijinal çıkış tarihinden itibaren gecikmesine neyin sebep olduğu soruldu.
Elden Ring’in çıkış tarihinin ertelenmesine ne sebep oldu?
Miyazaki, Elden Ring’de nihai olarak elde edilmek istenen özgürlük düzeyinin, başlangıçta planlandığı şeklini aştığını söyledi. Bu karmaşıklık yavaş yavaş oluştu, hata ayıklama ve özellikle KG için gereken süre çok daha fazla çaba gerektirdi.
Aynı röportajda Miyazaki, geliştirici ekibin oyun tasarımı konusunda çok fazla deneme yanılma yaptığını ve oyuncunun sıkılmaması için oyun temposuna nasıl odaklandıklarını da dile getirdi.
Elden Ring’in yepyeni devasa dünyası!
“Bir bütün olarak projenin kapsamı ve karmaşıklığı göz önüne alındığında, düzeltilmesi özellikle zor olan belirli mekanikler veya oynanış sistemleri var mıydı?” sorusuna Miyazaki, “Elbette bu oyunun ve dünyanın kapsamıyla gelen birtakım zorluklar vardı. Dark Souls serisini oluşturduğumuzdan bu yana, bu mekanikleri ve formülleri yineleyerek, bu yeni ölçek anlamında onları genişleterek deneme yanılma yöntemini kullanmak zorunda kaldığımız birçok alan var. Birçoğu oyun temposu ile ilgiliydi (oyunun ritmi ve akışı, oyuncunun sıkılmaması, ilgi duymasını, keşfetmesini ve eğlenmesini sağlamak için.) Ve elbette, yarattığımız bu yepyeni devasa dünyada, eğlenceye ve oyuncu özgürlüğü seviyesine her şeyden çok öncelik vermek istedik.” dedi.
Elden Ring’de en büyük zorluk!
“Yani bununla birlikte birçok karakter, birçok olay dahil etmeye çalışıyorsunuz ve başka hiçbir şeyin önüne çıkmasını istemiyorsunuz (bunların hepsinin karışmasını ve oyuncu ile güzel bir şekilde iç içe geçmesini istiyorsunuz ve kendi motivasyonlarını da.)” diyen Miyazaki, “Ama onun orada olmasını, ilerlemek ve keşfetmek için bu uyarıyı sağlamasını istiyorsunuz. Yani bu muhtemelen en büyük zorluklardan biriydi.” açıklamasında bulundu.
Game of Thrones ve Elden Ring’in yazarı George R. R. Martin, Elden Ring dünyasına katkı sunması için Miyazaki ve FromSoftware’den ekibinden gelen teklife, “Bu reddedilemeyecek kadar heyecan vericiydi!” açıklamasında bulunmuştu…
Elden Ring, 25 Şubat 2022’de PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One, Xbox Series X|S ve PC platformları için çıkış yapacak.
Comments