Oyun HaberleriPC

Humankind yeni güncellemesi ‘bazı hayal kırıklıklarını’ gideriyor!

0

4X tur tabanlı strateji oyunu Humankind yeni güncellemesiyle oyuncuların uzun zamandır beklediği savaş mekaniğinde değişime gidiyor. Artık savaşlar siz istemeden sona ermeyecek!

Humankind – Aşil Güncellemesi

Amplitude Studios tarafından geliştirilen ve Sega tarafından da yayımlanan 4X strateji oyunu Humankind lansman sonrası oyuncuların en çok talep ettiği özelliğe nihayet el attı. Bugün yayımlanan Aşil adlı güncelleme ile oyunda savaş sonrası sistem değişti.

Geliştirici ekip, “Bu güncellemenin amacı, oyuncuların Savaş Desteği, Savaş Puanı ve Teslimiyet konularında yaşadığı ve dile getirdiği bazı hayal kırıklıklarını gidermektir.” açıklamasında bulundu.

Geliştiricilerin güncellemeyle ilgili bazı yorumları şöyle:

Değişikliklere geçmeden önce, genel olarak Savaş Sistemi hakkında biraz bilgi verelim.

Humankind’ın ilk geliştirmesi sırasında silahlı çatışma hakkında düşünmeye başladığımızda, çoğunlukla “Savaş, Politikanın başka araçlarla devamıdır” diyen Clausewitzci sözü izledik. Çatışmadan önce ve çatışma sırasında olanlarla ilgili birçok etkileşim vardı ve sonunda taraflardan birinin teslim olmaya zorlandığı büyük bir çözüm vardı. Bu yaklaşım piyasaya sürüldükten sonra yeterince iyi çalışsa da, oyuncuların sık sık savaştıkları bir savaşın neden sona ermesi gerektiği konusunda kafalarının karışık olduğunu söyleyen geri bildirimler almaya devam ettik. Çoğu zaman, bu, Savaş Destek sisteminin Humankind’da bir savaş sırasında ortaya çıkabilecek tüm stratejik bağlam inceliklerini hesaba katacak kadar yer açmamasına dayanıyordu. Geçmiş güncellemeler sırasında yapılan daha küçük değişiklikler tüm durumları çözmeyi başaramayınca, daha köklü bir değişiklik yapmaya karar verdik.


Güncellemeyle birlikte Savaş Desteği ve Savaş Puanı olmak üzere 2 yönü ayırıyoruz. 

Eskiden “Savaş HP’niz” olarak kabul edilen Savaş Desteği artık “Savaş Dayanıklılığınız” olarak düşünülüyor: Çatışma İmparatorluğunuzun Nüfusunu etkilemeye başlamadan önce ne kadar süre savaşabileceğinizi ölçüyor. Artık her iki taraf da 0 Savaş Desteğine ulaştıktan sonra savaşmaya devam edebilir. Oyuncuları teslim olma teklifinde bulunmaya veya kabul etmeye iten şey, bu noktadan sonra savaşmaya devam etmenin sosyal sonuçlarıdır.

Savaş Puanı ayrıca yalnızca çatışma sırasında Talepleriniz ve toprak kazanımlarınızla ilgili olacak şekilde basitleştirildi. Hesaplaması her iki taraf için daha az titiz ve daha öngörülebilir olmalıdır.

Umuyoruz ki bu değişiklikler her iki tarafın da kabul ettiği Savaş sonuçlarına doğru gider. Sonuçta, karar üzerinde size daha fazla kontrol sağlamakla ilgilidir.

PS Her zaman Beyaz Barış önerme seçeneği vardır

Daha önce otomatik olarak bizim isteğimiz dışında gerçekleşen savaş sonuçları artık müdahalemiz ile sonuçlanacak. Artık tüm teslim olma önerileri savaş desteğiniz 0 olsa bile reddedilebilir. Her iki taraf da 0 Savaş Desteğine ulaştığında artık Beyaz Barış’ı zorunlu kılmıyor.

0 Savaş Desteği’ndeyken imparatorluklar, Savaş Desteği olmadan geçirilen tur sayısı ve döneme göre ölçeklenen bir İstikrar cezası alacaklar bu durumda ülkenizdeki memnuniyeti büyük oranda etkileyecek.

Artık her zaman sürpriz savaşlar ilan edebilirsiniz. Geliştirici ekip son olarak, “Bu değişikliklerle, düşmanınız veya kendi halkınız pes etmeye hazır olsa bile savaşmaya devam edebilirsiniz. Ancak, işleri çok ileri götürürseniz birkaç isyancıyla uğraşmak zorunda kalabilirsiniz” dedi.

Bu büyük güncelleme ile oyuna birkaç yeni tarihi kişilik daha eklendi: Zenobia, Sun Tzu, Miyamoto Musashi, Napolyon, Shaka Zulu, Artemis ve Büyük İskender.

Oyun Günlüğü
Türkiye'nin yeni nesil oyun haber sitesi. 2020'den bu yana Türkçe ve İngilizce web sitelerimiz ve dijital dergimizle sizinleyiz! - Reklam ve işbirliği için mail atabilirsiniz.
Subscribe
Bildir
guest

0 Yorum
Inline Feedbacks
View all comments

You may also like