0

Dördüncü yıl dönümünü kutlayan Planet Zoo ekibi Oyun Günlüğü’ne konuştu. Ekip, dördüncü yılında ana motivasyonlarını ve gelecek hedeflerini paylaştı!


Planet Zoo 4 yaşında

Ömer Faruk AKTAŞ (ÖFA) – Kendinizden kısaca bahseder misiniz?

Gemma Wardlaw (GW) – Merhaba! Ben Gemma Wardlaw, Planet Zoo’da yapımcıyım. Yaklaşık 4 yıldır oyun üzerinde ara ara çalışıyorum ve oyuna sanatçı olarak başladım!

Kilian Schmitt (KS) – Merhaba, Ben Kilian Schmitt, Planet Zoo’da bir oyun tasarımcısıyım. Ekibe yaklaşık 3.5 yıl önce katıldım.

James Lockett (JL) – Merhaba, Ben James Lockett, Planet Zoo’da mühendislik lideriyim! Burada 11 yıldan fazla süredir çalışıyorum ve aynı zamanda Planet Coaster üzerinde de çalıştım!

(ÖFA) – Planet Zoo’yu geliştirirken ana motivasyonunuz neydi? Dördüncü yılda nasıl hissediyorsunuz?

(GW) – Planet Zoo, Tycoon oyunlarının günlerinden birçok oyuncu için büyük bir nostalji taşıyor ve bu nostaljiyi modern çağa taşımak inanılmazdı. Hayranlar gerçekten bizi bu süre boyunca ayakta tuttu ve ekip her zaman teslim etmek için özel çaba sarf etti, ayrıca kim sevimli hayvanlara bakmaktan hoşlanmaz ki!

(KS) – Planet Zoo ile amacımız her zaman sınırsız yaratıcılığın gerçekçi hayvanlarla buluştuğu, onların benzersiz ihtiyaçları ve davranışlarıyla karşılaştığı en üst düzeyde bir hayvanat bahçesi simülasyonu sunmaktı. Tüm bunların yanı sıra, bu oyunu ve hayvanlara olan sevgimizi gezegenimizdeki tehlikede olan türler için hayvanat bahçelerinin yaptığı önemli koruma çalışmalarını vurgulamak istedik!

(JL) –Her zaman hedefimizin iki yönlü olduğunu düşünmüşümdür; oyuncularımızın üzerinde büyük bir yaratıcılık gücüne sahip olduğu en otantik hayvanat bahçesi simülatörünü yaratmak ve oyunculara bu hayvanat bahçesini doldurmaları için gerçekçi hayvanlar vermek. Ayrıca, sevimli hayvanlara karşı büyük bir zaafım var.

(ÖFA) – Sizin özel bir oyuncu kitleniz var. Bunu nasıl değerlendiriyorsunuz?

(GW) – Planet Zoo hayranları inanılmazlar. Gerçekten oyunumuzu canlı tutmada ana itici güç oldular ve her zaman onlardan yeni hayvanlar veya özellikler konusunda fikir alıyoruz. Planet Zoo’yu bugünkü haline getirmemize gerçekten yardımcı oldular.

Planet Zoo 4 yaşında

(KS) – Gemma’nın dediklerine katılıyorum! Oyunun lansmanından uzun bir süre sonra bile devam eden geliştirme, bize çok fazla geri bildirimi dinleme ve sadık oyuncu kitlesiyle birlikte oyunu geliştirme fırsatı verdi.

(JL) – Topluluğumuzu seviyoruz! Yaratıcılıkları ve tutkuları bizi her zaman şaşırtıyor ve şimdiye kadar birlikte çalıştığım en sevimli ve kibar topluluklardan biri. Bu da bizi daha fazla içerik sunmaya devam etmek ve elimizden geldiğince kalite çıtamızı onlar için yükseltmek konusunda motive ediyor.

(ÖFA) – Oyun zenginleşmeye devam edecek mi? Yoksa yeni bir oyun mu gelecek?

(GW) – Ekip şu anda en son DLC’leri olan Oceania Paketi’nin başarısına odaklandı ve aynı zamanda ücretsiz yıl dönümü güncellememize gelen harika tepkiyle meşgul, bu nedenle duyuracak bir şeyimiz yok.

Planet Zoo 4 yaşında

(ÖFA) – Türkçe dil desteğini düşünüyor musunuz? 🙂 Türk oyuncular için önemli.

(GW) – Elbette geri bildirimi memnuniyetle karşılıyoruz, ancak ek dil desteği ile ilgili paylaşacak bir şeyimiz yok.

(ÖFA) – Son olarak, bizimle paylaşmak istediğiniz bir haber/detay var mı?

(GW) – Oyunun 4. yıldönümünü yeni kutladık! Tüm oyuncularımıza teşekkür etmek için muhteşem Collared Peccary‘yi ücretsiz bir güncelleme olarak oyuncularımızın beğenisine sunduk, bu yüzden hayvanat bahçenize eklemek için mutlaka oyuna atlayın!

Çeviri: Özge Güzel


Planet Zoo ekibine başarılar diliyoruz!

Ömer Faruk Aktaş
Oyun Günlüğü İnceleme Editörü

    Comments

    Leave a reply

    You may also like